قطر ماركتنجqatar marketing

قطر ماركتنج,التسويق الالكتروني,اخبار,رياضة,كورسات مجانية,qatar marketing

random

آخر الأخبار

random
جاري التحميل ...

كلمات اغاني البوم عمرو دياب2016 احلي واحلي Amr Diab's New album Ahla W Ahla

كلمات اغاني البوم عمرو دياب 2016 احلي واحلي



أولاً : على حبك
الأغنية من كلمات الشاعر أسامه مصطفى وألحان سامح كريم وتوزيع اسامة الهندي

كلمات أغنية على حبك – عمرو دياب

على حبك عندي مية 100 إثبات شوقي مثلا كان في عيني ساعات
وبخاف وبغير خد من ده كتير وان سيرتك جات بنطق بالخير وطبعاً خدت منه حاجات
واخبارك مع التفاصيل احب اسمعها بالتفصيل مادام اتفحت السيرة اخد وادي لنص الليل
في حبك كل يوم فيه جديد ولو توشحني وانت بعيد بالاحساس بنتلاقى مفيش حاجة اسمها مواعيد ،، على حبك
موسيقى رائعة جدا لاغنية على حبك
لو أقولك الكلام هيطول حس أنت شوف بعينك دول في كلام عادي يتقال للناس وكلام لما يتقال احساس
بيوصل للقلوب على طول لاء بقولك الكلام هيطول حس أنت ،، باقي المقطع كما هو
ومن هنا انتهت كتابة كلمات اغنية على حبك ننتقل الآن الى الاغنية الثانية
———————————————-
ثانياً : عكس بعض
الأغنية من كلمات تامر حسين وألحان الملحن المحبوب جدا والمغني اسلام زكي وتوزيع عادل حقي

كلمات أغنية عكس بعض – عمرو دياب

مابزعلش اما بفتكرك بلاقي كل اما اتأمل ماضينا ماكنش فيه حاجة تقول ان احنا حنكمل
كنا دايماً عكس بعض قولي من امتى اتفقنا ؟ ،، ده احنا لو نشبه لبعض فالشبه يمكن فراقنا !!
بعدنا أكتر ما قربنا وسيبنا الحب واهو “واهه” سابنا واما بنحكي حكايتنا يا بنزود يا بنجمل
رسمتلي صورة للجنة في اول مرة نتلاقى مشيت وياك بطيب خاطر لقيتني في حيرة ومتاهة
عرفت في قربك الوحدة في حضنك كنت متغرب وسيرة الحب لو تيجي بقيت منها بخاف وأهرب
إنتهت كتابة كلمات الأغنية نرجوا متابعة قراءة المقال سوف نزودكم بـ جميع كلمات الألبوم
———————————————
ثالثاً : عمرنا ما هنرجع
أما اغنية عمرنا ماحنرجع من كلمات أيضاً تامر حسين ولكن هذي المرة من ألحان مدين ومن توزيع الموزع الشاب أسامه الهندي

كلمات أغنية عمرنا ما هنرجع – عمرو دياب

ايامك عدت ونسيتها وحكياتي انا مليتها وان كان فيك حاجة انا حبيتها دلوقتي بقيت انا مابشوفهاش
ايام والشاهد من عمري دا ماخدتش مني انا غير تعبي بعد اما لقيت راحة تعبي لو ترضى ارجعلك انا مارضاش
عمرنا ما حنرجع زي زمان ولا حقدر احبك زي زمان انت اتعودت تشوفني ملاك بس انا في الاخر انسان
عمرنا ماهنرجع زى زمان ولا حاقدر أحبك زى زمان انت اتعودت تشفنى ملك بس انا في الآآخر إنسان
لسة حنقول “هنقول” كنا وكنا قال يعني الماضي دا كان جنة انا كان ليا معاك ايام حلوة بس الايام الصعبة كتير
في حاجات في حياتنا لا بنعيدها ولا ينفع تاني نجددها ايام بقى صعب نعوضها صعب الاحساس دلوقتي كبير
انتهت كتابة كلمات اغنية عمرنا ما هنرجع كاملة تفضلوا تابعوا معنا الباقي
رابعاً : معاك قلبي

كلمات اغنية معاك قلبي – عمرو دياب

كلمات تامر حسين والحان محمد النادي وتوزيع اسامة الهندى
قولي يا حبيبي ليه وانت عني بعيد انا شوقي ليك بيزيد وان جيت انا برتاح
قولي يا حبيبي ؟؟ ايه اللي غيرني ؟ وازاي بتشغلني ؟ عن عمر قبلك راح
معاك قلبي وبلاش تغيب عني بتوحشني معاك قلبي والله ولا بنساك
معاك قلبى وبلاش تغيب عنى بتوحشني مليش غيرك حبيب قلبي يا احلى ملاك
احلى ايامي واجمل سنين تتعاش جنبك يا اما بلاش مين غيرك اتمناه ؟
هو دا كلامي حبك مفيش بعديه فتحت عيني عليه وعرفت راحتي معاه
انتهت كتابة الكلمات لاغنية معاك قلبي لعمرو دياب
—————————————–
خامساً : أحلى وأحلى
كلمات تامر حسين الحان عمرو طنطاوي واشترك في الالحان الهضبة عمرو دياب وتوزيع موزع الالبوم اسامة الهندي
الاغنية الرئيسية للالبوم

كلمات اغنية أحلى وأحلى – عمرو دياب

كل مادى بتحلو في عيني بس احلى واحلى الليلة يااه على السحر داه
كل مادا بتحلو في عيني بس أحلى وأحلى الليله يه على السحر دااا
يا روحي انا انا زادت في قلبي الغيرة يا حبيبي قرب لي “قربلي” هنا
عليك كل العيون الليلة ياللي يلي مجننا
كل مادا بتحلو في عيني بس احلى و احلى الليلة ياه على السحر داه
يومي هيبتدي معاك وهتبقى دنيا جميلة يا حبيبي
انسى الدنيا دي وسيب روحك في حضني الليلة ياللي يلي مجننا
انتهت كتابة كلمات اغنية احلى واحلى لعمرو دياب 2016
-
سادساً : أنا وأنت
الاغنية السادسة من الألبوم من كلمات كلمات الشاعر احمد علي المرسي والحان الملحن أحمد البرازيلي وتوزيع عادل حقي

كلمات أغنية انا وانت – عمرو دياب

انا وأنت اخترنا اننا نبعد عن بعض خلاص يبقى مالوش لزمة يبان ضعفي وضعفك للناس
وياريت اللي يجيبلي سيرتي قول كان حبيبي وانا هثبت ليهم بطريقتي ان الحكاية خلاص
عادي اهي خلصت زي ما كل حكاية بتخلص ايه اللي هيجري وايه اللي هينقص منا لو ماكملناش ؟
انا هتعود وانت كمان لازم تتعود عمر البعد ما كان بيموت ما هي دنيا ولازم تتعاش
انا هفضل يا حبيبي افتكرك عمري ما هنساك ولا هنسى الايام الحلوة اللي كانت وياك
هتاخدنا الدنيا وهتفرق بينا الليالي انا عايزك بس تكون عارف ببعد وقلبي معاك
عادي آهى خلصت زى ما كل حكايه بتخلص ايه اللى حيجرا وايه اللي حينقص منا لو مكملناش
ياااه
عادي آهــي خلصت ،، زي ما كل حكاية بتخلص
انا حتعود وانت كمان لازم تتعود
عمر البعد ما كان بيموت ماهي دنيا ولازم تتعااااش
انتهت كتابة كلمات اغنية انا وأنت
—————————————-
سابعاً : راجع
الاغنية من كلمات تامر حسين والحان اسلام زكي وتوزيع عادل حقي

كلمات أغنية راجع – عمرو دياب

راجع بتقولي اللي ما بينا وبتسألني ماكملناش أسأل روحك مين استنى ومين استغنى وباع ببلاش
راجعلي بتقولي اللي مابينا وبتسالنى مكملناش اسال روحك مين استنى ومين استغنى وباع ببلاش
ردي عليك مبقاش “مابقاش” هيفيدك ضيعت وضيعتني من ايدك
يا خسارة بتيجي الحاجة لما الواحد مايعوزهاش “ميعوزهاش”
مش ناسي كلامك في وداعنا ولا قسوة قلبك وعينيك كنت بقولك خليك جنبي
ماتهزتش وهنت عليك
انا مش عارف ايه غيرني
حبعد علشان بتفكرني بالجرح اللي انا عشته معاك
ردي عليك مبقاش حيفيدك ضيعت وضيعتني من ايدك يا خسارة بتيجي الحاجة
لما الواحد مايعوزهاش لا اله الا الله
انتهت كتابة كلمات الاغنية راجع لعمرو دياب
—————————————-
ثامناً : حبيبتي
اغنية حبيبتي من كلمات تامر حسين والحان طارق نديم وتوزيع اسامة الهندي

كلمات أغنية حبيبتي – عمرو دياب

انا ليا نظرة اعرف بيها الواحدة ايه احلى ما فيها
انا ليه نظرة اعرف بيها الوحدة ايه احلا ما فيها
واهي فكرة جيتي وبنتيها ما هي كل حاجة فيكي جميلة
حبيبتي لما بتتمايل خطوتها بتسوي هوايل
دي عاملة في القلب عمايل يا ملاك يا لا لا لا
ياللي جماك رباني بحب اغازلك باغاني
ياللي جمالك ربانى بحب اقول فيكي اغاني
يا احلى كلمة على لساني غير حبك انتي مليش سيرة
عودك طرح قبل اوانه جمل حياتي بالوانه
بان الجواب من عنوانه قدام عينيكي ماليش حيلة
انتهت كتابة كلمات اغنية حبيبتى لعمرو دياب الجديدة
—————————————-
تاسعاً : لا لا
الاغنية من كلمات شاعر الالبوم تامر حسين والحان عمرو طنطاوي وعمرو دياب
كلمات أغنية لا لا – عمرو دياب
انا شفت ياما ياما في الدنيا ياما ياما قلوب كتير عاشقين وماهمنيش
ودا ساب علامة لا مش طبيعي لا لا لا لا لا لا لا لا
لالالا لالاله “موسيقى”
ولا كان في بالي اسهر ليالي يا انشغالي ولا حن قلبي ومال كده من زمان
ماشافتش عيني زي القمر ده لا لا لا
اعمل ايه ؟
وتريح قلبي
قد ايه محتاجلك جنبي
قولت ايه ؟
عينيك بتقولي آه
انت جيت حليلتي الدنيا
انت غير الناس التانية اللي شوفهم عدى على عينيا نور ليا الحياة
انتهت كتابة كلمات اغنية لا لا لعمرو دياب
—————————————-
عاشراً : امنتك
امنتك من كلمات تامر حسين والحان الملحن محمد النادي وتوزيع اسامة الهندي

كلمات اغنية امنتك – عمرو دياب

أمنتك يا حبيبي أمانة سلملي على ليالي هوانا وحشانا أجمل ايام
حلفتك بيا وبالغالي رجعني اعيش احلى ليالي على بالي مش عايزة كلام
الشوق خلا ليلي يطول وبفتكرك ودايما اقول حترجع تاني مش معقول !!
في يوم انساك وتنساني
عن حبك بقول حكايات ماقولتش عمري ماضي وفات
وحتى في اصعب الأوقات بقول ايامنا واحشاني
الدنيا بتلهي وسراقة وعيوني قربك مشتاقة نتلاقى ونقول ونعييد
نسيانك ده عايزله ارادة وانا قلبي بيضعف كالعادة
يتمادى في حبك ويزيد الشوق خلى ليلي يطول وبفتكرك ودايما اقول
حترجع تاني مش معقول ؟؟ في يوم انسااااك وتنساني
عارف حتى بقول حكايات مقولتش عمري ماضي وفات وحتى في أصعب الآوقات بقول آيآآآآآمنا وحشاااني
موسيقى رائعة واغنية رائعة من الهضبة ما اجملها وما احلاها
الشوق آه آه آآه وبفتكرك ودايما أقول هترجع تاني مش معقول فى يوم إنساك وتنسانى
انتهت كتابة كلمات اغنية أمنتك لعمرو دياب
—————————————-
الحادية عشرة : وعدتك
كلمات الشاعر خالد تاج الدين والحان إسلام زكى وتوزيع اسامه الهندى

كلمات اغنية وعدتك – عمرو دياب

وعدتك اني ابقى لك “ابقالك” واقدم عمري من قلبي وروحي تملي ريحالك “رايحة لك” وبطمن عشان جنبي
كفاية تكون في احضاني عيونك تبقى ندهالي انا حابب حياتي معاك ولا عايز حبيب تاني
حبيبي واغلى من عمري ومن اول كلام بينا عرفت ان لقيت عمري وشوفت “شفت” الدنيا دي جنة
وعدتك انى ابقالك واقدم عمرى من قلبى وروحى تملى ريحالك وبطمن عشان جمبي
انتهت كتابة كلمات اغنية وعدتك لعمرو دياب
الثانية عشرة : رسمها والآخيرة
الاغنية من كلمات تامر حسين والحان عمرو طنطاوى وتوزيع الموزع الكبير عادل حقي

كلمات اغنية رسمها – عمرو دياب

رسمها داير ما يدور لو تهل يزيد النور ليها طلة يعلم الله عاملة ايه فيا
رسمها داير مايدور لو تهل يذيد النور لها طلة يعلم الله عامله ايه فيه
ويلي يا ويلي عيني يا ليلي ناوية تجنني لاء دي انتي حكاية احلمي واتمنى
على مهلك ياللي ناوية تخلي عقلي يروح مني لو تعرفي مالي واللي جرالي ترحمي وتحني
طب بيني وبينك عيني في عينك مين في حلاوتك مين ؟
انا شفت جمالك قلبي ندالك ياللي خطفتي العين

عن الكاتب

vivid vault

التعليقات


اتصل بنا

إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

جميع الحقوق محفوظة

قطر ماركتنجqatar marketing